Ongelofelijk - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Charis College NL - WaarBenJij.nu Ongelofelijk - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Charis College NL - WaarBenJij.nu

Ongelofelijk

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Charis

09 April 2015 | Nederland, 's-Gravenhage

Vandaag lag er een kaart in de brievenbus. Van ene Paul. Met Succes, en: heel veel succes met uw missie in Roemenië. Ik hoop dat de kinderen een fijne tijd zullen hebben.

En ik maar denken: wie dat kon zijn en de enige Paul die ik dacht te kennen, was het niet. En ineens is het me duidelijk. Het is de Paul van DHL die me hielp. Dankzij hem werd mijn pakketje alsnog een derde keer bezorgd. Meestal moet je het na twee pogingen zelf ophalen.

Lieve missiegenoten en andere belangstellenden: ik zie dit als een knipoog van Vader. Zijn oog is op ons en Zijn oog is op de mensen die we mogen gaan bedienen. Ik heb er zin in!

Is er iemand die een Bijbel in het Roemeens heeft?

  • 09 April 2015 - 21:50

    Anet:

    Leuk hè om zo verrast te worden! Heel veel plezier en Zegen!

  • 10 April 2015 - 10:11

    Maaike:

    Ha Anet, ja, herkenbaar? We hebben elkaar niet meer gezien. Heb je misschien ook een eigen blog voor wanneer de groep weg is, of ga je dat dan overnemen ofzo? Of hihi had je er nog niet over nagedacht? In ieder geval klinkt het heel goed wat je gaat doen, behalve gewoon 'zijn' en uitdelen van wat je al hebt ontvangen.

  • 11 April 2015 - 14:13

    Tineke:

    heel veel zegen en GODS KRACHT ,liefs Tineke

  • 11 April 2015 - 23:09

    Mascha:

    Een hele goede reis "by plane and by car" ook voor het apart reizende gezelschap!
    God gaat voor jullie uit en wij volgen jullie, tot horens

  • 12 April 2015 - 00:09

    Angelique V. G.:

    Succes met jullie missie. We wensen jullie een rijk gezegende reis toe.

  • 12 April 2015 - 09:37

    Bert Loonstra:

    En nu is het dan zover! Volgens mij zitten jullie momenteel in het vliegtuig. Ik wens jullie allemaal een goeie reis, en een mooi avontuur daar in Roemenië. Wat gaaf om daar Gods liefde door te geven!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Charis

Een team van studenten van Charis Bible College in Naarden op missiontrip in Roemenië van 12 tot 23 april 2015; Brenda, Grada, Lina, Wilma, Maaike, Jacob, Jan, Jos, Johan, Richard, o.l.v. Coby Elly en Jan.

Actief sinds 01 April 2015
Verslag gelezen: 357
Totaal aantal bezoekers 12101

Voorgaande reizen:

Landen bezocht: