Voorbereidingen - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Charis College NL - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Charis College NL - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Charis

01 April 2015 | Nederland, 's-Gravenhage

Vandaag was een vruchtbare dag. De blog is ingesteld en er is een speciaal mailadres dat door de deelnemers kan worden gebruikt.
Vanmiddag was er contact met de man van yesgifts die voor ons de petjes en rugzakjes regelt tegen een scherpe prijs. De kans is groot dat hij het geheel direct naar ons pension in Sighisoara stuurt. Gaaf, toch?

De afgelopen weken zijn we al bezig geweest met voorbereiding. Nou ja, vooral Elly en Jan, om de reis te regelen: vliegtickets en een onderkomen voor een aangename prijs.

Het gaat een ongekende ervaring worden. We gaan veel leren, ook afzien op voor ons onbekende gebieden.... denk ik. Echt zin in.

• 02 April 2015 - 00:26

Brenda:

Super we zijn online!

• 08 April 2015 - 21:02

Charis Bible College NL:

Dank je Maaike het is heelduidelijk
    Lina

• 10 April 2015 - 10:15

Maaike:

Ha Lina, wat fijn dat het lukt. Je bent een kanjer.

Tags: Roemenië, CBC

Charis

Een team van studenten van Charis Bible College in Naarden op missiontrip in Roemenië van 12 tot 23 april 2015; Brenda, Grada, Lina, Wilma, Maaike, Jacob, Jan, Jos, Johan, Richard, o.l.v. Coby Elly en Jan.

Actief sinds 01 April 2015