dag 3 een dag van manifestaties en genezingen - Reisverslag uit Daneş, Roemenië van Charis College NL - WaarBenJij.nu dag 3 een dag van manifestaties en genezingen - Reisverslag uit Daneş, Roemenië van Charis College NL - WaarBenJij.nu

dag 3 een dag van manifestaties en genezingen

Door: Richard

Blijf op de hoogte en volg Charis

14 April 2015 | Roemenië, Daneş

‘s Morgens na de dagopening zijn we met de groep gelopen naar Veritas waar we een afspraak hadden met Liviu. Hij is de leider van de jeugdgroep waar we vanavond zullen dienen. Na de rondleiding hebben we besproken hoe we de jeugdgroep van 12 tot 20 jaar zullen benaderen. We zouden beginnen om 17.00 uur gezamenlijk te eten.
Daarna hebben we in het winkelcentrum boodschappen gedaan en spulletjes gehaald om aan de zigeuners te geven, veelal de ouders van deze jeugdgroep. We hebben kip gehaald, boter, melk, eieren, een boodschappentas vol en voor ieder een zak aardappelen. Meteen daarna zijn we met een 4 tal mensen dit gaan uitdelen. Jan, Grada, Wilma en ik zelf. Het is heel armoedig om te zien hoe ze wonen en leven. Ze wonen in een soort garagebox met een dubbele deur. Het ziet eruit als een berging voor fietsen zo klein is het. We hebben de tassen en zak aardappelen afgegeven al biddend voor bijna iedereen. Voor een vader van vijf kinderen hebben we gebeden voor zijn knieën. Geraakt door de geest ging hij met tranen in zijn ogen naar buiten. Achteraf bleek dat hij geen pijn meer had.
Overal waren de zigeuners heel dankbaar en blij, en na nog wat profetieën gingen we op weg naar de jeugdgroep. Na het gezamenlijke eten sprak Jakob vrolijk over het woord. Daarna zijn we in groepjes gaan zitten en hebben over de preek gesproken, en andere getuigenissen met elkaar gedeeld. We hebben gebeden voor allerlei ziekten en toen men zag, dat er benen gingen aangroeien en daarnaast iemand die in tongen sprak van zijn stoel viel werd alle jeugd enthousiast en blij.
Ontroerende gebeurtenissen en bijzondere ervaringen vandaag. Daarna hebben we nog nabesproken en daarna moe en voldaan naar bed gegaan. We zien uit naar wat God ons nog meer gaat laten zien.

• 15 April 2015 - 09:56

Riek:

Geweldig zeg, Gods goedertierenheid is groot, Hij doet wat Hij beloofd.

• 15 April 2015 - 14:09

Margreet:

Mooi om zulke mooie dingen te mogen delen!!

• 15 April 2015 - 15:23

Marieneke:

Hoe groot is onze God! We hebben als school vanmorgen voor jullie gebeden en we nemen jullie verder mee in ons gebed ;)

• 15 April 2015 - 19:22

Ron:

Wonderen gebeuren fantaties, ben ook in de buurt geweest van Taga mures komt bekend voor met jullie foto,s goed werk Johan en Brenda okee ,bon dia ,cao amigo,s

• 15 April 2015 - 22:18

Adriana Marges:

Lieve broers en zussen,
    Geweldig wat de Heer met jullie medewerking tot stand brengt.
    Wat een mooie mensen.
    Bedankt dat we weer een inkijkje mochten hebben in de Liefde.
    Liefs en Shalom.
    Jacques en adriana

• 16 April 2015 - 08:47

Roland Jaap Van Der Straaten:

Wat een mooie tijd zullen jullie daar hebben. God wil ook daar Zijn Liefde tonen door jullie heen. Op dat velen mogen drinken uit De Bron van Levend water welke jullie vertegenwoordigen. En jullie zelf ook zegen zullen ontvangen in overlopende maat.

• 16 April 2015 - 16:02

Jeroen:

Geweldig om te lezen! Keep it up! God bless you!