Dag 4 voor vertrek - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Charis College NL - WaarBenJij.nu Dag 4 voor vertrek - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Charis College NL - WaarBenJij.nu

Dag 4 voor vertrek

Door: Coby

Blijf op de hoogte en volg Charis

08 April 2015 | Nederland, 's-Gravenhage

Dit is ons team van Charis Bible College, dat op zondag 12 april 2015 vertrekt naar Sighisoara in Roemenie: 6 mannen en 7 vrouwen. Elf dagen lang gaan we onder de zigeuners werken in samenwerking met voorgangers en organisaties daar. Het plan is om naast het onderwijs dat wij een aantal jaren gehad hebben en daar willen onderwijzen, ook op een praktische manier bezig te zijn. De werkers daar hebben oude auto’s, die wij willen gaan repareren, maar er zijn ook opvanghuizen voor vrouwen, ziekenhuizen en gevangenissen die we willen bezoeken. Met deze blog willen we jullie op de hoogte houden van de dingen die gebeuren en je deelgenoot maken van de grootse dingen die we verwachten dat God gaat doen! Dus ga met ons mee!

Charis

Een team van studenten van Charis Bible College in Naarden op missiontrip in Roemenië van 12 tot 23 april 2015; Brenda, Grada, Lina, Wilma, Maaike, Jacob, Jan, Jos, Johan, Richard, o.l.v. Coby Elly en Jan.

Actief sinds 01 April 2015