rugzakjes voor de derde keer - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Charis College NL - WaarBenJij.nu rugzakjes voor de derde keer - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Charis College NL - WaarBenJij.nu

rugzakjes voor de derde keer

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg Charis

08 April 2015 | Nederland, 's-Gravenhage

Net een gesprek gehad met Paul van DHL. De rugzakjes voor het dagje dierentuin, waren vandaag weer bezorgd en weer was ik er niet omdat ik op school was. Net kreeg ik het op mijn hart om toch even te bellen of er een mogelijkheid was dat ik de rugzakjes vandaag nog krijg.

Het was een paar minuten stil aan de andere kant. Intussen bad ik in tongen en er was blijdschap in mijn hart. Ik dankte Papa. En net kwam Paul terug met de mededeling dat de chauffeur hier niet meer hoeft te zijn maar dat hij buiten werktijd om, toch de rugzakjes komt bezorgen tussen half zes en zes uur.

We hebben een geweldige God. Dank U, Papa! Hij is het die de mensen beweegt, die de harten zacht maakt. Halleluja! Net ook nog gehoord dat er inmiddels meer dan duizend euro is overgemaakt voor Roemenië op mijn rekening van Maaike's mooie kaarten.


  • 08 April 2015 - 19:44

    Elly:

    Leuk maaike de verslagen die je al hebt geschreven.
    Geweldig van DHL ( Pappa) dat de tasjes zijn bezorgt.

  • 09 April 2015 - 17:24

    Anje Eshuis:

    toen ik dit las van de voorziening wat betreft de bezorging van de rugzakjes moest ik denken aan een zin in psalm 23:"surely goodness and mercy shall follow me all the days." God zal jullie (achter)volgen de hele reis in elk detail met Zijn liefde en genade en gunst. All blessings!!

  • 10 April 2015 - 10:13

    Maaike:

    Halleluja! We zijn nog niet eens weg en ik merk al dat de reacties echt leuk zijn. Sjonge wat hebben we het toch goed. Anje, juist die zin, swingt heel vaak door mijn hoofd. Alleen al door het te lezen begint mijn lichaam te wiebelen....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Charis

Een team van studenten van Charis Bible College in Naarden op missiontrip in Roemenië van 12 tot 23 april 2015; Brenda, Grada, Lina, Wilma, Maaike, Jacob, Jan, Jos, Johan, Richard, o.l.v. Coby Elly en Jan.

Actief sinds 01 April 2015
Verslag gelezen: 297
Totaal aantal bezoekers 12117

Voorgaande reizen:

Landen bezocht: